Відповіді на найбільш поширені запитання

Про наш сервис Добра Доставка

Як розпочати роботу з нами?
Потрібно надіслати ваше замовлення – детальну інформацію (де забрати і куди доставити, вартість відправлення, адреси, ПІБ, телефони відправника і одержувачів) на e-mail: zakaz@dostavkadobra.com.ua. Ми виконаємо його в будь-якому випадку.

На адресу info@dostavkadobra.com.ua – надішліть запит на підписання договору.

Після виконання перших доставок або підписаного з вашої сторони договору ви отримаєте повний доступ до особистого кабінету, для створення доставок і контролю вручень.

Що таке Добра Доставка?
 Добра Доставка – це сучасний і надійний сервіс логістики для будь-яких напрямків бізнесу. Ми відповідаємо за те, що б Ваші відправлення швидко і своєчасно потрапили одержувачам прямо в руки. Ми економимо Ваш час для головного! 
Чим саме Добра Доставка краща, ніж інші служби доставки?
По-перше, ми займаємося не одним сегментом доставки, як багато служб, а надаємо дуже широкий спектр послуг – від простої доставки по Київу, до складських послуг та міжнародної доставки.

По-друге – величезний, накопичений за роки роботи досвід дозволяє нам в кожному випадку застосовувати найкращі з можливих рішень.

По-третє, у нас дуже приємні Тарифи і зручна схема роботи. Наші клієнти – завжди задоволені!

Що саме доставляє Добра Доставка?
Усе! За рідкісним винятком … Ми здійснюємо доставку по Києву та Україні, займаємося міжнародною доставкою, доставляємо товари інтернет-магазинів, здійснюємо доставку для бізнесу і приватних осіб, надаємо складські послуги та багато, багато іншого. Ми доставляємо будь-які вантажі, з мінімальними обмеженнями. 
Чого не доставляє Добра Доставка?

Ми не приймаємо до доставки лише те, що заборонено до перевезення чинним законодавством:

внутрішні паспорти, гроші, наркотичні речовини, їх аналоги і прекурсори. 

Про технології роботи

Яким чином виконуються замовлення?

Всі замовлення проходять наступний цикл:

  1. Оператор отримує Ваш Замовлення, перевіряє всі дані, вносить в нашу систему обліку і відправляє підтвердження про початок роботи;
  2. Якщо це перший Ваше замовлення – Ви одночасно отримаєте ще один запит від нашої бухгалтерії з питаннями про оформлення потрібних вам документів і платіжних реквізитах;
  3. Кур’єр виїжджає на адресу, яка асоціюється з Вашим заявці, щоб забрати товар і передати його в центр сортування та обробки Доброї Доставки;
  4. Одночасно з цим інший оператор дзвонить вашому одержувачу і погоджує з ним час доставки і точну адресу.
  5. Кур’єр, в маршрут якого включений Ваше замовлення, виїжджає за потрібними адресами і вручає Вашому одержувачу його відправлення;
  6. В кінці робочого дня – у нас це десь близько 19.00 – менеджер перевіряє дані по виконаному замовленням і підтверджує доставку.
Коли ви працюєте?
Ми робимо доставки з 9.00 до 21.00 щодня, крім суботи та неділі. Якщо Вам потрібно зробити доставку в суботу, неділю або в свята – напишіть нам на zakaz@dostavkadobra.com.ua або зателефонуйте +38 063 181 41 73

Як зробити замовлення?
Найпростіше – заповнити форму Замовлення прямо тут.

Нам потрібно знати, хто наш замовник (назва магазину, e-mail і контактний телефон), звідки забрати замовлення (адреса Вашого офісу або складу), кому його доставити (як звуть одержувача, його адреса і телефон), і скільки грошей повинен вручити покупець кур’єру (в тому випадку, якщо це взагалі передбачається).

Це дуже зручно, якщо у Вас одна або дві доставки. Але якщо їх більше – заповнювати форму кожен раз може бути досить нудно. Просто надішліть лист з усією необхідною інформацією по пошті. Або, ще краще, просто скористайтеся Особистим Кабінетом.

Чому потрібно чекати підтвердження оператора?
Всі заявки перевіряються вручну – якщо тільки ви не створили їх самостійно в Особистому Кабінеті.

Можливо, на цьому етапі у оператора виникнуть якісь питання або уточнення. Коли всі питання узгоджені – оператор відправляє на адресу e-mail, який Ви вказали в заявці, лист з підтвердженням того, що замовлення в роботі. У нас в роботі щодня тисячі заявок, в піковий час заявка обробляється протягом 10-20 хвилин. 

Чи можу я зробити замовлення по телефону?
Ми з задоволенням відповімо на Ваш дзвінок. Але замовлення краще надсилати в письмовому вигляді.

По-перше, оператор може не розчути або невірно записати якісь важливі дані, наприклад, номер телефону або адресу одержувача, суму і т.д.

По-друге, обробкою замовлень і відповіддю на телефонні дзвінки займаються різні співробітники – і чим більшій кількості людей потрібно передати зміст розмови, тим вище ймовірність помилки. Тому будь ласка, скидайте замовлення поштою або створюйте його в Особистому Кабінеті – це гарантія того, що він не подінеться десь. 

Просто надійшліть кур'єра, а ми тут йому на місці розповімо, що коли і як!

Не потрібно пояснювати кур’єру, як і куди потрібно доставити товар. По-перше, швидше за все доставкою буде займатися інший співробітник.

По-друге, всі інструкції повинні бути у Вашому замовленні і повинні бути перевірені і підтверджені оператором. Час кур’єра – для нас найдорожчий ресурс, тому поки оператор не буде точно розуміти, що і куди саме нам потрібно буде доставляти – ніхто нікуди не поїде. Проте, завжди є можливість оформити паперову транспортну накладну кур’єру на місці для оперативності. Випадки бувають різні, ми передбачили все))

Чи можу я використовувати свій бланк замовлення, наприклад в Google Doc?
В день ми приймаємо кілька сотень заявок, нам дуже важливо, щоб всі вони оброблялися без помилок.

Тому дуже важливо, щоб всі заявки були однотипними, і на їх обробку йшло мінімум часу. І саме тому ми просимо надсилати замовлення тільки через форму або в такому стандартному бланку, де буде знаходитися вся необхідна для чіткого виконання замовлення інформація.

Дуже швидко і безпомилково замовлення оформляються в Особистому Кабінеті.

Я використовую дуже модну, сучасну і потужну систему обліку ХХХ. Чи можете ви забезпечити інтеграцію цієї системи з вашою, щоб я свої замовлення проводив прямо через неї?
 Ми можемо. Для деяких клієнтів ми забезпечили потрібну ступінь інтеграції. Це вимагає витрат часу і ресурсів, тому узгодьте цю можливість з вашим особистим менеджером.

Напишіть лист на адресу info@dostavkadobra.com.ua про те, яку саме систему обліку Ви використовуєте, це дуже допоможе нашим розробникам. Дякуємо! 

Як мені потрібно упакувати замовлення перед тим, як я віддам його кур'єру?
Годиться будь-яка упаковка, яка гарантує, що товар з неї не випаде, чи не буде пошкоджений. Вибір упаковка – відповідальність відправника. Адже ніхто крім нього не знає краще особливостей вантажу.

Ми надаємо додаткові послуги з комплектування і упаковці відправлень за додаткову плату. Пакети для кореспонденції ми надаємо контрактним клієнтам – безкоштовно.

Не забудьте покласти в пакет накладну або, в крайньому випадку, просто папір з назвою Вашого магазину і номером телефону одержувача. Якщо Ви сумніваєтеся – при узгодженні замовлення попередьте оператора, Вам знадобитися додаткова упаковка (пакети, коробки і т.п.), і уточніть її вартість.

Ідеально якщо відправлення марковано етикеткою і супроводжується транспортної накладної, які можна роздрукувати з Особистого Кабінету, після створення замовлення.

Питання про тарифи

Ви доставляєте тільки по Київу?
Звичайно, ні. Ми доставляємо вантажі в будь-яку точку України і світу.
Скільки коштує доствка по Київу?
У самому звичайному випадку для регулярних клієнтів наші послуги коштують як звичайна доставка по місту – 40 грн., без урахування доплат за вагу, географію і терміновість.

Для інтернет-магазинів діє кращий тариф Добра Доставка все включено – 60 грн., Без урахування рідкісних доплат.

Разова доставка для НЕ контрактного клієнта – 90 грн.

Скільки коштує доставка по Україні?
У самому звичайному випадку для регулярних клієнтів наші послуги коштують як звичайна доставка по місту – 40 грн., без урахування доплат за вагу, географію і терміновість.

Експрес-доставка на наступний день діє кращий тариф – 60 грн., без урахування рідкісних доплат.

Для інтернет-магазинів діє кращий тариф Добра Доставка все включено – 80 грн., без урахування рідкісних доплат.

Чому для інтернет-магазинів доставка дорожче?
Насправді ні.

Для доставки B2B наймасовіше відправлення, звичайний пакет – 0,5 кг, тобто тариф розрахований для 0,5 кг.

Для B2C тобто доставки інтернет-магазинів, наймасовіше відправлення з нашої практики – до 3 кг. Тобто тариф Добра Доставка розрахований для 3 кг відправки. У перерахунку на вагу – це дешевше.

Крім того в тариф “все включено” – контроль оплати, попутний розрахунок, попутний повернення, повторна доставка і переадресацію.

Для інтернет-магазинів – це найкращий тариф на ринку. Ми в цьому впевнені!

А можна торгуватися? У Вас є знижки?
 Ми вміємо і любимо торгуватися. І знижки ми теж надаємо. Наприклад, якщо у Вас великі обсяги поставок (понад 20 замовлень на день) або якісь дуже специфічні замовлення, які важко вважати стандартними тарифами. 

Питання від інтернет-магазинів

Мені потрібно доставити покупцю кілька одиниць товару на вибір - це можливо?
Без проблем.
А як я отримаю назад ті товари, які не підійшли покупцеві?
Коли наш кур’єр буде отримувати наступне замовлення з Вашого магазину – ми завеземо і залишки від попереднього. Це також безкоштовно.

Але якщо Ваше замовлення, а товар потрібен терміново – просто замовте кур’єрську доставку на звичайних умовах, і кур’єр завезе Вам все, що потрібно, в зручний для вас час.

Чому доставка відбувається протягом цілого робочого дня, адже в моєму замовленні тільки одна адреса доставки?
Ми працюємо за схемою «один кур’єр – багато замовлень». Простіше кажучи, крім Вашого замовлення, він доставляє покупцям ще й інші, адреси яких зосереджені в одному районі міста.

Це дозволяє нам виконати велику кількість замовлень невеликою кількістю кур’єрів, знизити ціни на наші послуги і тримати їх на привабливому рівні. Але це означає, що кур’єр повинен протягом дня виконати не тільки Вашу заявку, але і ще кілька десятків інших. Насправді, кур’єри працюють допізна, ми дійсно робимо доставки до 20-00 вечора. 

Я вказала в заявці точний час доставки - чому Ваші оперетори узгоджують з покупцем іншій час?
 Бо зазвичай кур’єр доставляє не тільки Ваше замовлення, а й замовлення інших магазинів. Їх досить багато, тому викласти маршрут так, щоб він точно пролягав через потрібну адресу в певний час заздалегідь неможливо.

Але вихід є – для цього й існують термінові тарифи. Такі «гарячі» замовлення доручають кур’єрам, які резервуються спеціально для таких заявок – але їх час коштує дорожче. Тому якщо Ви робите замовлення за звичайним тарифом – він буде доставлений в протягом дня, і точний час погоджує наш менеджер.

Якщо Вам обов’язково потрібно, щоб Ваше замовлення було доставлено в першу чергу – узгодьте доплату за іншим тарифом з нашим менеджером.

Як розраховується вартість доставки? Чим відрізняються тарифи?
За основу береться тариф Добра Доставка – 60 грн за адресу. Це включає в себе прийом замовлення ввечері напередодні дня доставки або вранці до 12.00, отримання товару з магазину, доставку його покупцеві по місту протягом дня (до 21.00) з контролем оплати і можливим попутним поверненням.

Якщо Ваше замовлення важить більше – потрібно буде зробити доплату за вагу, а якщо доставку потрібно зробити в передмістя – доплату за район. Зручна Доставка – 90 грн без урахування доплат – буде хорошим вибором, якщо Ваше замовлення надійшло після 12, а доставити треба обов’язково сьогодні.

Якщо доставляти при цьому потрібно в якийсь певний час – наприклад, сьогодні рівно о 17.00 – то Вам потрібен тариф Швидка Доставка, 120 грн без урахування доплат.

Якщо покупець відмовився від замовлення - все одно потрібно платити?
Звичайно. Ми беремо гроші тільки за свої послуги (доставку), а не за те, купив покупець товар чи ні.
Як я можу оплатити замовлення?
 Є кілька варіантів:

1. Відразу оплатити доставку кур’єру, який буде забирати Ваше замовлення. Це актуально для разових відправок.

2. Оплатити замовлення пізніше – ми зменшимо суму платежу при контролі оплати на суму наших послуг.

3. Оплатити послуги з відстрочкою платежу за підсумками тижня, двох тижнів, місяця роботи. 

Як відбувається оплата покупки отримувачем?
 Найчастіше покупець платить кур’єру на місці, і ми потім переводимо цю суму замовнику за вирахуванням вартості наших послуг за договором доручення. Але може бути варіант, коли це замовлення вже оплачене магазину, тоді кур’єр нічого не бере з покупця. Все це – вирішує магазин. Ми – виконуємо доручення. 
Ви приймаєте від покупців оплату через мобільні термінали для карток VISA / MASTERCARD?
На даний момент ні, але ми працюємо над цим.
Ви даєте покупцям чеки?
Ні, якщо цього не передбачив магазин. Ми взагалі не продаємо товар, а тільки доставляємо його. Продає товар магазин, тому питання наявності чека – це питання до бухгалтерії магазину. Якщо Ви дасте підготовлений чек кур’єру – звичайно, ми доставимо і його. 
Що буде, якщо товар буде загублений або пошкоджений з вини Доброї Доставки?
У разі, якщо товар втрачено або пошкоджено з нашої вини, ми компенсуємо 100% вартості такого замовлення в межах мінімально гарантованої суми. Для компенсації повної вартості, вартість відправлення необхідно задекларувати при відправці і оплатити декларацію згідно тарифів.
Які у вас гарантії? Чи можу я укласти договір?
Звичайно ж, ми укладаємо договір з кожним нашим клієнтом. Ми працюємо як ТОВ на загальній системі оподаткування і є платником ПДВ, ви можете повідомити нам свої реквізити і через кілька днів кур’єр доставить Вам заповнені документи. 
У Вас є ще якісь послуги для інтернет-магазинів?
 Звичайно. Наприклад, ми беремо товар на відповідальне зберігання, якщо площі Вашого магазину не дозволяють зберігати все необхідне. Ми можемо забезпечити Вам перевезення невеликих партій товарів з-за кордону до Києва і з Києва в 226 країн світу. 
Хвилиночку, у мене є ще кілька запитань!..
Напишіть нам за адресою info@dostavkadobra.com.ua або зателефонуйте +38 063 181 41 73 – і ми з задоволенням відповімо на них.