Про наш сервис Добра Доставка
На адресу info@dostavkadobra.com.ua – надішліть запит на підписання договору.
Після виконання перших доставок або підписаного з вашої сторони договору ви отримаєте повний доступ до особистого кабінету, для створення доставок і контролю вручень.
По-друге – величезний, накопичений за роки роботи досвід дозволяє нам в кожному випадку застосовувати найкращі з можливих рішень.
По-третє, у нас дуже приємні Тарифи і зручна схема роботи. Наші клієнти – завжди задоволені!
Ми не приймаємо до доставки лише те, що заборонено до перевезення чинним законодавством:
внутрішні паспорти, гроші, наркотичні речовини, їх аналоги і прекурсори.
Про технології роботи
Всі замовлення проходять наступний цикл:
- Оператор отримує Ваш Замовлення, перевіряє всі дані, вносить в нашу систему обліку і відправляє підтвердження про початок роботи;
- Якщо це перший Ваше замовлення – Ви одночасно отримаєте ще один запит від нашої бухгалтерії з питаннями про оформлення потрібних вам документів і платіжних реквізитах;
- Кур’єр виїжджає на адресу, яка асоціюється з Вашим заявці, щоб забрати товар і передати його в центр сортування та обробки Доброї Доставки;
- Одночасно з цим інший оператор дзвонить вашому одержувачу і погоджує з ним час доставки і точну адресу.
- Кур’єр, в маршрут якого включений Ваше замовлення, виїжджає за потрібними адресами і вручає Вашому одержувачу його відправлення;
- В кінці робочого дня – у нас це десь близько 19.00 – менеджер перевіряє дані по виконаному замовленням і підтверджує доставку.
Нам потрібно знати, хто наш замовник (назва магазину, e-mail і контактний телефон), звідки забрати замовлення (адреса Вашого офісу або складу), кому його доставити (як звуть одержувача, його адреса і телефон), і скільки грошей повинен вручити покупець кур’єру (в тому випадку, якщо це взагалі передбачається). Це дуже зручно, якщо у Вас одна або дві доставки. Але якщо їх більше – заповнювати форму кожен раз може бути досить нудно. Просто надішліть лист з усією необхідною інформацією по пошті. Або, ще краще, просто скористайтеся Особистим Кабінетом. Можливо, на цьому етапі у оператора виникнуть якісь питання або уточнення. Коли всі питання узгоджені – оператор відправляє на адресу e-mail, який Ви вказали в заявці, лист з підтвердженням того, що замовлення в роботі. У нас в роботі щодня тисячі заявок, в піковий час заявка обробляється протягом 10-20 хвилин. По-перше, оператор може не розчути або невірно записати якісь важливі дані, наприклад, номер телефону або адресу одержувача, суму і т.д. По-друге, обробкою замовлень і відповіддю на телефонні дзвінки займаються різні співробітники – і чим більшій кількості людей потрібно передати зміст розмови, тим вище ймовірність помилки. Тому будь ласка, скидайте замовлення поштою або створюйте його в Особистому Кабінеті – це гарантія того, що він не подінеться десь. Не потрібно пояснювати кур’єру, як і куди потрібно доставити товар. По-перше, швидше за все доставкою буде займатися інший співробітник. По-друге, всі інструкції повинні бути у Вашому замовленні і повинні бути перевірені і підтверджені оператором. Час кур’єра – для нас найдорожчий ресурс, тому поки оператор не буде точно розуміти, що і куди саме нам потрібно буде доставляти – ніхто нікуди не поїде. Проте, завжди є можливість оформити паперову транспортну накладну кур’єру на місці для оперативності. Випадки бувають різні, ми передбачили все)) Тому дуже важливо, щоб всі заявки були однотипними, і на їх обробку йшло мінімум часу. І саме тому ми просимо надсилати замовлення тільки через форму або в такому стандартному бланку, де буде знаходитися вся необхідна для чіткого виконання замовлення інформація. Дуже швидко і безпомилково замовлення оформляються в Особистому Кабінеті. Напишіть лист на адресу info@dostavkadobra.com.ua про те, яку саме систему обліку Ви використовуєте, це дуже допоможе нашим розробникам. Дякуємо! Ми надаємо додаткові послуги з комплектування і упаковці відправлень за додаткову плату. Пакети для кореспонденції ми надаємо контрактним клієнтам – безкоштовно. Не забудьте покласти в пакет накладну або, в крайньому випадку, просто папір з назвою Вашого магазину і номером телефону одержувача. Якщо Ви сумніваєтеся – при узгодженні замовлення попередьте оператора, Вам знадобитися додаткова упаковка (пакети, коробки і т.п.), і уточніть її вартість. Ідеально якщо відправлення марковано етикеткою і супроводжується транспортної накладної, які можна роздрукувати з Особистого Кабінету, після створення замовлення. Для інтернет-магазинів діє кращий тариф Добра Доставка все включено – 60 грн., Без урахування рідкісних доплат. Разова доставка для НЕ контрактного клієнта – 90 грн. Експрес-доставка на наступний день діє кращий тариф – 60 грн., без урахування рідкісних доплат. Для інтернет-магазинів діє кращий тариф Добра Доставка все включено – 80 грн., без урахування рідкісних доплат. Для доставки B2B наймасовіше відправлення, звичайний пакет – 0,5 кг, тобто тариф розрахований для 0,5 кг. Для B2C тобто доставки інтернет-магазинів, наймасовіше відправлення з нашої практики – до 3 кг. Тобто тариф Добра Доставка розрахований для 3 кг відправки. У перерахунку на вагу – це дешевше. Крім того в тариф “все включено” – контроль оплати, попутний розрахунок, попутний повернення, повторна доставка і переадресацію. Для інтернет-магазинів – це найкращий тариф на ринку. Ми в цьому впевнені! Але якщо Ваше замовлення, а товар потрібен терміново – просто замовте кур’єрську доставку на звичайних умовах, і кур’єр завезе Вам все, що потрібно, в зручний для вас час. Це дозволяє нам виконати велику кількість замовлень невеликою кількістю кур’єрів, знизити ціни на наші послуги і тримати їх на привабливому рівні. Але це означає, що кур’єр повинен протягом дня виконати не тільки Вашу заявку, але і ще кілька десятків інших. Насправді, кур’єри працюють допізна, ми дійсно робимо доставки до 20-00 вечора. Але вихід є – для цього й існують термінові тарифи. Такі «гарячі» замовлення доручають кур’єрам, які резервуються спеціально для таких заявок – але їх час коштує дорожче. Тому якщо Ви робите замовлення за звичайним тарифом – він буде доставлений в протягом дня, і точний час погоджує наш менеджер. Якщо Вам обов’язково потрібно, щоб Ваше замовлення було доставлено в першу чергу – узгодьте доплату за іншим тарифом з нашим менеджером. Якщо Ваше замовлення важить більше – потрібно буде зробити доплату за вагу, а якщо доставку потрібно зробити в передмістя – доплату за район. Зручна Доставка – 90 грн без урахування доплат – буде хорошим вибором, якщо Ваше замовлення надійшло після 12, а доставити треба обов’язково сьогодні. Якщо доставляти при цьому потрібно в якийсь певний час – наприклад, сьогодні рівно о 17.00 – то Вам потрібен тариф Швидка Доставка, 120 грн без урахування доплат. 1. Відразу оплатити доставку кур’єру, який буде забирати Ваше замовлення. Це актуально для разових відправок. 2. Оплатити замовлення пізніше – ми зменшимо суму платежу при контролі оплати на суму наших послуг. 3. Оплатити послуги з відстрочкою платежу за підсумками тижня, двох тижнів, місяця роботи. Питання про тарифи
Питання від інтернет-магазинів