Для початку кілька цифр по темі онлайн магазинам доставка (див. тарифи тут):
Згідно з опитуванням, який проводила компанія PwC, 65% клієнтів інтернет-магазинів вважають перевагою покупок онлайн доставку товарів додому.
36% респондентів не купують в інтернеті саме через довгої доставки.
Агентство GFK дізнавалося у споживачів, з якими проблемами вони стикаються при покупках онлайн.
34% опитаних назвали проблеми з термінами доставки.
Коли інтернет-магазин зменшує кількість незадоволених клієнтів, він одночасно збільшує шанси отримати покупців повторно.
Єдине, що може з цим зробити інтернет магазин – це правильно вибрати кур’єрську службу!
Як правильно вибрати кур’єрську службу онлайн магазину?
Добра Доставка вважає, спираючись на багаторічний досвід, що головна мета – доставити замовлення швидко і вчасно.
Прочитайте ще раз вище відповіді в опитуваннях! Покупці незадоволені:
- тому, що довго!
- тому, що пізно!
А повинно бути – так, як робимо ми:
- швидко
- і вчасно
Тому, найправильніше для інтернет-магазину вибирати не тих, хто доставить:
- завтра / післязавтра, дня через три, напевно
- дешево, на п’ять гривень, на гривну дешевше
- то чи встигнемо, то чи ні
А тих, хто чітко називає терміни і доставляє:
- максимально швидко (експрес, день-у-день)
- з мінімум запізнень і переносів
Ви можете подивитися на Хотлайн в розділ відгуків. Повірте Прайс юа. Два з трьох негативних відгуків – це проблеми доставки. Зазвичай це наслідки економії тих самих п’яти гривень.
Але ж, справа не в економії п’яти гривень при дешевому тарифі. Продаючи швидко можна продати в рази більше. І заробити в рази більше, ніж можна заощадити на доставці.
Це знають ті, хто торгує давно і продає багато. Тому звертайтеся до нас – ми вміємо! Ми – профі!
Ми не раз спостерігали, як інтернет магазин з купою негативних відгуків, за два-три місяці роботи з нами набирав купу позитивних. Користуйтеся можливістю!
Нова битва: Кур’єрська служба VS пошта
Кур’єрська служба – це швидко, з рук в руки, прямо до одержувача. І це варто трохи більше грошей.
Пошта – це повільніше, до відділення, покупцеві потрібно кудись йти, іноді далеко. Але – це трохи дешевше.
У поточних реаліях різниця зазвичай становить 5-20 гривень. Хоча буває і таке, що поштою – дорожче.
Іноді, економія цих 5-20 гривень цілком виправдана. Особливо якщо інтернет магазин торгує дешевим товаром і середній чек у нього 100-150 гривень. Тоді вартість доставки істотно впливає на вибір покупця.
А іноді, покупець не має можливості назвати адресу або бажаний час доставки, так як сам в роз’їздах і не знає коли буде вільний. Той рідкісний випадок коли пошта зручніше.
Якщо середній чек дорожче, то вартість доставки вже на вибір покупця не впливає.
Більш того, великі магазини торгують давно прекрасно знають, що покупець любить “безкоштовно”. “Безкоштовна” доставка, яку декларує інтернет-магазин (яку не бачить покупець, але платить службі магазин) відразу підвищує продажі.
Швидко і безкоштовно – ось, що схиляє вибір покупця до покупки в певному магазині.
А ще покупець любить – зручно. Зручно – це не стояти в черзі на пошті. Зручно – це домовитися, щоб кур’єр під’їхав у зручний час. Зручно – це отримати товар в руки у себе вдома, а не тягнути ящик з пошти додому в темряві або під дощем.
Кур’єрська служба як спосіб доставки виграє у пошти за всіма параметрами, крім, можливо, ціни.
Ідеальна доставка для інтернет-магазинів
Наш багаторічний досвід волає про те, що:
- ідеальний тип доставки – коли спосіб доставки підходить під замовлений товар, а інтернет-магазин пропонує службу, яка доступна в місті покупця, в підходящі для нього терміни. Короткі, максимально короткі терміни.
- то, що ваш товар доставляється покупцеві в озвучений термін – це найголовніший елемент його лояльності.
- чим більше ви обіцяєте, тим більше у вас куплять. Тільки обіцянки необхідно виконувати – тоді покупець стане лояльний і купить ще, і не один раз.
Часто в доставці ключову роль відіграють процеси в самому інтернет-магазині. Потрібно зіставити обіцянки покупцям по доставці зі своїми ресурсами – є люди, які приймуть замовлення, підготують до оправці, упакують його?
Не все залежить від служби доставки. Якщо робота всередині інтернет-магазину налагоджена неправильно, ніяка оперативна доставка НЕ виправить становище.
Служба з доставки повинна вчасно забрати відправки, а інтернет-магазин – вчасно їх видати, супроводивши документами і промаркований.
Чому інтернет-магазину необхідна партнерська кур’єрська служба?
Тому що професійна кур’єрська служба краще власної самодіяльності, краще пошти, краще самовивозу і пунктів видачі – найголовнішим – зручністю для клієнта.
Ніщо з перерахованого вище, не змусить покупця повернутися в магазин, а відмінно виконана доставка – змусить.
Іноді інтернет-магазини ставлять питання так – якщо економна доставка кур’єрською службою коштує стільки ж скільки експрес-пошта, то навіщо платити більше?
Відповідь проста. Заради покупця. Заради його лояльності. Заради великих продажів. Лояльний покупець – купить легше і заплатить більше.
І опустимо той тонкий момент, що різниця всього – 5 гривень.
Як би там не було, стоячи в черзі на пошті, покупець відчуває себе таким же як всі. Як в їдальні пообідав.
А отримуючи товар в руки від кур’єра у себе вдома – трошки особливим. До нього приїхали, його обслужили. Як в ресторані повечеряв.
З цього випливає, що це –
Сервіс різного рівня
І звичайно, сервіс вищого рівня організувати складніше. Але і конкурентних переваг інтернет-магазину він забезпечує куди як більше.
Досить відправити покупця на пошту один раз, щоб він зрозумів звичайне до себе ставлення. Має сенс тільки, якщо він вибрав такий спосіб отримання товару сам добровільно, без ради.
Торгівля через інтернет – бізнес нюансів. Можна, витрачати багато грошей на рекламу, сео, блоги, інстаграм, везти товар з Китаю, викладати круті фото, писати унікальні статті, годинами консультувати, тижнями вести переписку … і не продати товар.
Тому що покупець забув паспорт, який зажадали на пошті. Або йому далеко йти. Чи не по дорозі. Тому що, там все на нього наплювати. Тому що, там немає різниці повернути відправлення назад або вручити його.
Страшна історія типова для онлайн магазина щодо доставки
Під Новий Рік до нас з відчаєм у душі прийшов господар солідного інтернет магазину косметики та парфумерії.
Чаша його терпіння переповнилася.
Він вислав поштою тридцять подарунків – духи, туалетна вода – за тиждень до свят. З тридцяти відправок – три вручили. Двадцять дві повернули цілими – запізнилися подарунки. Три розбили. Одну втратили з кінцями. Одну знайшли в Бердянську. За це довелося платити.
Це вже занадто! – сказав він. І прийшов до нас.
З тих пір у нього не було жодного повернення протягом місяця.
Як ви думаєте? Чи варто було йому економити п’ять гривень? Чи варто було терпіти отаке роками? Як думаєте, скільки клієнтів він втратив?
Як же організувати логістику правильно?
Онлайн магазинам доставка потрібна швидка та надійна. Потрібно впевнитися, що потенційна економія не позначиться на якості, що може обернутися негативними наслідками для репутації онлайн-магазину.
Адже у випадку з проблемами при доставці в першу чергу покупець буде звинувачувати магазин, а не пошту або перевізника.
Потрібно пропонувати клієнтові високорівневий сервіс. Чи не звичайний. Не такий як у всіх. Це завжди окупається! Покупець повертається отримавши позитивний досвід.
Наша нескромна порада – звертайтеся до нас! 100% лояльності – відразу ваші.
Ми ж забезпечуємо вам додаткові вигоди. Адресна доставка до двері, кур’єрська доставка з рук в руки – доступна в будь-яку точку України (56 представництв) на наступний день, а в Києві – день-у-день.
Добра Доставка – сервіс-фахівець з організації онлайн-магазинам доставки “першої і останньої милі”, скорочуючи терміни до найкоротших.
Добра Доставка знає всі проблеми онлайн магазинів з доставкою, і вміє їх вирішувати. Більше 100 інтернет-магазинів довірять нам свої товари, багато хто з них за роки співпраці виросли в рази. Давайте розвивати бізнес разом!
Надсилайте замовлення з Доброї Доставкою. Ми швидко і дбайливо доставимо товари вашим клієнтам в усі куточки України. Ми надаємо найкращу пропозицію онлайн магазинам – доставка найкраща. У разі ж втрати або пошкодження вантажу з вини компанії, інтернет-магазину буде компенсована його вартість.