Відкриття доступу в Особистий Кабінет 01.01.19

Доступ в особистий кабінет відкритий для всіх з 01.01.2019 р! Доброго дня, Шановні клієнти вас все більше, ми радіємо співпраці з кожним із вас! Тому, перш за все для вашого комфорту ми відкриваємо доступ в Особистий Кабінет, над яким працювали останні півроку. Доступ поки що відкрито в тестовому режимі для всіх. Але кабінет повністю функціональний …

Відкриття доступу в Особистий Кабінет 01.01.19 Докладніше & raquo;

Зміна тарифів з 01.10.18

Зміна тарифів на доставку з 01.10.18 Шановні клієнти. Кур’єрська служба «Добра Доставка» дякує Вам за співпрацю, висловлює глибоку вдячність за вірність і довіру, яку Ви надаєте нам, користуючись нашими послугами. На жаль, чергове подорожчання вартості проїзду в громадському міському транспорті змусило нас переглянути вартість наших послуг в бік збільшення. Зміна тарифів на доставку з 01.10.18 …

Зміна тарифів з 01.10.18 Докладніше & raquo;

Менеджер по роботі з клієнтами

Ми працюємо на ринку онлайн-торгівлі, забезпечуючи логістику інтернет-магазинів Києва та України. Ми розвиваємося і набираємо собі у штат людей, готових багато працювати і швидко рости разом з нами. Наш ідеальний кандидат: живе в Києві; впевнений користувач ПК. Вміє користуватися Excel, поштою, Skype, знає що таке CRM; може працювати як в нашому офісі, так і віддалено …

Менеджер по роботі з клієнтами Докладніше & raquo;

Піший кур’єр

Запрошуємо в нашу компанію активних, ініціативних кур’єрів Ми цінимо наш персонал. Стараємось, щоб працювати з нами було комфортно і щоб співробітники були впевнені в своєму майбутньому і своїй заробітній платі. У нас не буває затримок по виплаті ЗП, ми обов’язково працевлаштовуємо офіційно та оплачуємо проїзд. Ми прислухаємось до прохань співробітників, йдемо на зустріч у відгулах …

Піший кур’єр Докладніше & raquo;

Оператор call-center

Шукаємо співробітників для віддаленої роботи операторами в нашому call-center Кандидат, якому ми будемо раді: – вільно володіє українською та російською мовою; – комунікабельний, із задоволенням спілкується по телефону; – має грамотну, правильну та чітку промову; – впевнений користувач ПК; – вміє справлятися із стресами, неминучими при великій кількості дзвінків; – вміє організовувати свій час, дисциплінований; …

Оператор call-center Докладніше & raquo;