Дропшиппінг доставка товару з інтернет-магазину, яка відбувається силами окремих його постачальників. Дропшиппінг для інтернет-магазину у своїй схемі має величезну вразливість.
Основний недолік для інтернет магазину, який працює по дропшиппінгу в тому, що він не контролює доставку. Від слова зовсім.
Магазин – домовився, постачальник – не доставили. Це типова історія на ринку онлайн доставки.
При цьому постачальник особливо не постраждав, адже товар залишився у нього, інший дропшіппер продасть.
А ось інтернет-магазин, якого підвів постачальник – позбувся клієнта назавжди.
Так в чому проблема з дропшиппінг доставка?
Суть в тому, що постачальник, невідомий покупцеві, відправляє тому товар від імені магазину. Трохи що не так з доставкою – страждає ім’я магазину, його репутація.
Репутація магазину ресурс вичерпний. Купа негативних відгуків на популярних ресурсах і дропшіппер не продасть більше нічого і ніколи.
Дропшіппер залежить від роботи постачальника. Всі негаразди – лягають на його плечі. Постачальник багато що вирішує, найголовніше як упакувати товар та як його відправити. З цього випливають 90% проблем дропшиппінгу – проблеми з доставкою.
Дропшіппер просто не може розраховувати на надання не те що шикарного, але навіть просто хорошого сервісу. Він просто не може контролювати його якість. І тому має проблеми з продажами.
Постачальник теж отримує текучку клієнтів-дропшіпперов. Але для нього це не так вже й страшно, щоб намагатися забезпечити якийсь сервіс кінцевому покупцеві.
Проблеми потроюються, а то й вдесятеряються, якщо постачальників кілька. Або просто багато. Кожен з них річ в собі, зі своїми правилами і розумінням, як потрібно доставляти товар.
Зазвичай, для типового постачальника, який сам не торгує в інтернеті або торгує “так собі”, розуміння це зводиться до позиції – “аби відправити”, “здам на пошту та й все”, “як-небудь доїде”.
Як вирішується проблема з дропшиппінг доставка?
Елементарно. Досить дропшіпперу взяти контроль над доставкою в свої руки, як 90% проблем зникає.
Чи ще. Порадити постачальнику звернутися до нормального кур’єрського сервісу, не до найближчого поштового відділення.
Особливо спрощується життя в тому випадку, якщо від різних постачальників дропшиппінг доставка організовується однаково. Всім покупцям в цьому випадку магазин-дропшіппер може обіцяти одне і те ж, а не згадувати, що там придумав з доставкою постачальник конкретного товару.
Наприклад, наші умови прості, тарифи дешеві, їх легко запам’ятати.
Як тільки магазин-дропшіппер починає вести справи по доставці з одного кур’єрською службою замість десятка постачальників, у нього відразу зростають продажі. Перевірено на практиці.
Як правило, для дропшіппера послуги служби обходяться безпосередньо дорожче.
Але та ж практика показує, що як тільки кур’єр служби доставки починає забирати у постачальника товар на складі самостійно, з подачі дропшіппера … Те, мало того, що зростають продажі магазину від підвищення сервісу доставки, так відразу ж дропшіпперу вдається домовитися про додаткову знижку . Адже постачальник-то вже не відправляє.
5% знижки, з нашого досвіду отримують в цьому випадку все дропшіппери у будь-яких постачальників, а то і більше за. І ця знижка з лишком перекриває всі витрати на відносини з кур’єрською службою.
А чи треба дропшіпперу контролювати доставку?
Це добровільний вибір кожного. Ми вважаємо що треба, якщо це дозволить:
- збільшити маржинальність, отримавши знижку у постачальника, за самостійну роботу з доставкою
- дати унікальна пропозиція, адже як правило у постачальника багато дропшіпперов і все пропонують однаково низькосортну доставку
- наростивши обсяг, перейти до більш вигідному постачальнику, який не працює по Дропшиппінг, адже кур’єрській службі все одно де забирати на доставку вантаж
- менше залежати від постачальника, особливе якщо він через причини внутрішнього зручності вибрав повільну пошту або кострубато возить своїм кур’єром, передає товар провідниками або таксистами, відправляє післязавтра і т.д.
- отримати можливість обіцяти всім покупцям однаковий сервіс доставки за однаковою ціною, незалежно від того хто постачальник, і що придумав з доставкою
- уникнути нестиковок з доставкою, коли покупець бере товар у кількох різних постачальників. Кур’єрська служба привезе одночасно, поєднавши частини одного замовлення. А інакше покупцеві доведеться зустрічати кілька відправок – незручно для нього, зі зрозумілими наслідками
Дропшиппінг привабливий тим, що масштабується. Навіть коли продажі інтернет-магазину виростуть в 2, 3, 10 раз, його завантаженість не сильно зміниться. Обсяг робіт буде приблизно однаковим – зібрати замовлення і передати замовлення.
Немає труднощів у тому, щоб повідомити службі доставки про те, що замовлення зібрані і чекають у постачальника на складі, свого вручення покупцеві. Це не занадто багато роботи.
А ось те, що продажі не виростуть в 2, 3, 10 раз, якщо постачальник буде економити на сервісі, який не він особисто обіцяє покупцеві – тут до ворожки не ходи.
Є ще такий аспект. У тих, хто працює по дропшиппінгу, зазвичай не найвигідніша ціна, яку до того ж диктує постачальник.
- Незалежність від постачальника, дозволяє знижувати ціну продажу і вигравати цінову конкуренцію.
- Продавати багато, якщо ціна не найнижча, можна обіцяючи високий сервіс. Який, природно, постачальник, якщо і забезпечує, то собі, а не дропшіпперу.
Поміркуйте над цим на дозвіллі.
Наша практика показує, що інтернет-магазини, які працюють по Дропшиппінг, можуть продавати істотно більше, з маржею вище, як тільки починають працювати з кур’єрською службою, а не висіти на умовах постачальників.
Як же доставляти при дропшиппінгу?
Просто. Послати до постачальника кур’єра. Який швидко доставить товар безпосередньо покупцеві – і заплатити кур’єрській службі, отримавши у постачальника знижку.
Або ж порадити постачальнику кур’єрську службу, щоб він заплатив за дропшиппінг доставка, а магазин контролював би її в своєму особистому кабінеті. Так теж можна.
Наша нескромна порада – звертайтеся до нас! Ви зможете контролювати всі судноплавства в особистому кабінеті, а не чекати поки постачальник повідомить вам, що вантаж доставлений.
Всі актуальні ціни на кур’єрську доставку завжди можна подивитися на профільній сторінці на сайті.
Телефонуйте особисто і звертайтеся письмово – предметно обговоримо ваші вимога і побажання!